De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.
Stel ons uw vraag
Stel ons uw vraag
De BatteryProtect ontkoppelt de accu van niet-essentiële belastingen voordat de accu volledig is ontladen (waardoor de accu zou worden beschadigd) of voordat er onvoldoende vermogen over is om de motor te starten. De BatteryProtect detecteert automatisch de systeemspanning en kan worden ingesteld om bij verschillende spanningen in of uit te schakelen. Het 7-segment-display geeft de gekozen instelling weer. De BatteryProtect beschikt ook over een speciale instelling voor lithium-ion-accu's In deze modus kan de BatteryProtect worden bestuurd door het VE.Bus BMS. Let op: de BatteryProtect kan ook worden gebruikt als een lading onderbreker tussen een acculader en een Li-ion batterij. Zie de aansluitschema in de handleiding. Om schade aan gevoelige belastingen als gevolg van overspanning te voorkomen, wordt de belasting losgekoppeld zodra de DCspanning 16V resp. 32V overschrijdt. Het alarm wordt geactiveerd als de accuspanning onder het vooringestelde loskoppelniveau gedurende meer dan 12 seconden daalt. Het starten van de motor schakelt daarom het alarm niet in. De alarmuitgang is een uitgang met open collector die bestand is tegen kortsluiting die verbonden is met de negatieve (min) rail, max. stroom 50mA. De alarmuitgang wordt over het algemeen gebruikt om de zoemer, een LED of relais te activeren.
Nog geen beoordelingen